Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2011 16:01 - Ние каква я мислехме, тя каква стана
Автор: marusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1005 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 26.12.2011 21:03


3 месеца не съм писала нищо. Днес се замислям, че скоро идва Нова Година и си викам: "Ред е на един обобщен поглед на изминалата". Гледам какво съм писала преди година по същия повод и само едно нещо ми изниква в главата- "Ние каква я мислехме, а тя каква стана"-общо взето цялата година мина под това мото. Ама нищо общо с това, което исках да се случи.
В Рим не отидох, в Копенхаген също, а пък в Лондон още повече, не припечелих пари, не си плащам образованието, не си обзавеждам стаята, за сметка на това напуснах работа и си изтъпявах прогресивно в къщи, опитвайки се да докажа (незнайно на кого и защо), че въпреки всичко човек може да си намери работа без връзки и с просто пускане на CV по обява. И така 8 месеца... Какво съм си мислела и аз ....не знам.
И ето на в края на годината, благодарение на М., се сдобих с ново работно място. Не такова за каквото имах планове, но пък ми е на 3 мин от нас и е по-добре от нищо. И сякаш като по поръчка, малко след това ми пуснаха муха и за пътуване :) Но да не урочаваме нещата! 
Пак се случиха милион неща, пак свързани с настояще и минало, пак в главата ми беше каша. Но с гордост заявявам, че съм нов човек, поредна "нова Лили", за която не знаех (е, останало е нещо и от старата де). По-силна, по-уверена и по-решителна- доказва го връзката, която имах и която не се разви според ничии очаквания, за това и я прекратих. Сега е спокойно, ако не друго.
Говоря за настояще и минало, защото окончателно се отказвам да говоря за бъдещето- никога не се получава това, което си мисля! А пък миналото си е там, то няма да избяга, или поне така се надявам. Настоящето е леко неясно все още, но има изгледи да се проясни.
И така...не се случи нищо по-открояващо се, за това се моля 2012-та да компенсира, но нека да не гадаем!

 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 71579
Постинги: 51
Коментари: 51
Гласове: 212
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930