Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2011 13:36 - Август е...
Автор: marusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 562 Коментари: 0 Гласове:
2



   Времето не можеш да го спреш и това си е! Последните няколко месеца се изнизаха толкова бързо, чак ми се струва, че онзи ден беше Март. А от днес сме Август.

   На море не отидох. Няма и да отида. Не искам. Пък и защо да искам- да съм заобиколена от грозни хотели, шумни германци и боклуци? За да пием цяла вечер и да изтрезняваме цял ден..., че аз и в София правя така. :) Ходенето на море не беше ли равно на почивка? А почивката не беше ли, за да си далеч от задълженията и шума на ежедневието? Колкото пъти отидох на морето, толкова пъти не си починах. Sorry, ама не ме привлича. Да не говорим, че пари нямам.

   Нямам пари, защото нямам работа. А нямам работа, защото....и аз не знам защо. Напуснах предишната си работа точно преди 4 месеца и от тогава си търся друга.... Имам образование, имам и стаж, имам и език, но явно или не съм достатъчно добър кандидат поне за интервю, или просто никой не е обърнал внимание на моето CV. Но съм оптимист- все ще изпадне нещо...отнякъде...някога.

   А пари ми трябват- искам да си плащам магистратурата, искам да пътувам, искам да обзаведа новата си стая....искам да пътувам! Да, знам че го написах 2 пъти- нарочно е. Нов месец- нов късмет. Ще бъде месеца, в който си намерих работа, или ще бъде поредният безработен месец. Поживём - увидим!

   Август е...не харесвам Август, но дано той не знае, за да може да бъде по-благосклонен към мен, време е вече.
  image



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 71985
Постинги: 51
Коментари: 51
Гласове: 212
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930