Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2010 13:08 - Закъсняло-подранило
Автор: marusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 647 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 26.12.2010 12:07


 Тенденциозно и аз си направих равносметка за изминалата година, предната сторих същото, но така и не бе проектирано черно на бяло, та смятам този път да напиша за две години назад. Лето 2009-то
2009-та беше колкото ужасна, толкова и страхотна. Невероятно е как за 12 месеца човек може да се превърне от развалина в една нова личност, по-добра и по-различна от старата. И въпреки, че бях много долно излъгана и зарязана, след 1 месец депресия си стегнах гъза и се осъзнах, че няма никакъв смисъл от сълзи и вайкания! Живота бил свършил! Хаха, колко съм била глупава, та той те първа предстоеше да започне! И наистина- той започна!! Хубавите неща почнаха да се случват едно след друго, едно нещо само опорочи настроението- погребението на баба ми, но то хубавото никога не идва самичко.
Всичко това, което поради една или друга причина не можех да върша, вече имах възможността и свободата да го правя! :) Излизанията с компанията, извиних се на приятелки, които пренебрегвах, защото си мислех, че си заслужава, пътуванията, сбъдването на много мечти, и още много други все прекрасни неща. И се замислих, как преди ми е било хубаво. Нищо подобно! Толкова бях щастлива, от факта че живея моя си живот, че лека-полека започнах да забравям предишните болки и терзания. Прекрасно е! :)
  Лето 2010-то

  А тази пуста 2010-та се изниза толкова бързо и неусетно, че едвам си припомням по-значимите събития през нея. Може би най-хубавото бе, че завърших. Да, учих три години. Да, учих в колеж. Да, професионален бакалавър съм, което горе-долу означава, че с дипломата мога да си избърша единствено...е, знаете какво ;) И все пак имам някаква диплома, и съм само на 22- пак си е нещо.
Леле, ами пътуването до Харманли, а концертите на AC/DC, Sofia Rocks, Scorpions и WASP, ВИЕНА!- изживявания от типа "one time in a life". Боже, сигурно съм изпуснала нещо, случиха се милион неща, срещнах много нови хора, кои от кои по-интересни. Имаше и нови терзания, но може би те ще са тема на някой по-нататъшен пост.     Лето 2011-то
  Нямам търпение да видя какво ми е приготвила 2011-та, дано бъде щедра от към хубави преживявания и стисната от към лоши. За нея- четете след година. :)   Музикален поздрав :)  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - 3295
25.12.2010 16:28
Весели празници ти желая.
И дано Новата Година, е стисната от към лоши преживявания, към всички живи същества, чао.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 71576
Постинги: 51
Коментари: 51
Гласове: 212
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930