Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2010 21:20 - Приятно ми е, Лилия Цветанкова Бояджиева
Автор: marusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1631 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.06.2010 21:20


 Вървейки не толкова бодро, както обикновено, към работа, тъй като е събота вечерта, а аз съм нощна смяна. Слушайки музика, ми щукна много ненадеен въпрос. Беше толкова необичаен, че дори не помня как стигнах до него.

Замислих се, че не е честно спярмо майка ми и трите ми имена да са дошли от баща ми. Не стига, че майка ми 9 месеца ме е мъкнала в себе си и съм я ритала, и причинявала колики, ами накрая да няма право поне име да ми даде. Не че не е имала идея, и не че тя не е била да ме кръсти на баща ми (което пак води към него), просто мъжът в семейството е настоявал за неговото. И тъй като е искал да ме кръсти на името на баба ми по майчина линия, майка ми не е имала много много избор.

И тук дойде Просветлението! Жената като се омъжи приема фамилията на съпруга си (с някои изключения), нали така. Така. Детето си има бащино име, което говори само по себе си. И бащата като скръцне със зъби, че иска и първото име да е това, което той е измислил, и какво става- майката няма право на глас. Ами защо тогава вместо бащино, не направят майчино име, така и горката жена ще има участие.

И след това започнах да замествам имена. Моето се получи малко странно- Лилия Цветанкова Бояджиева....хмммм, не звучи добре, май. Иванова по средата е къде-къде по на мястото си.

След това дойде ОЩЕ едно просветление- като се замисля по-обстойно, реално детето е най-прее*ано! То нито може да си каже как иска да се казва, нито дали това, което са му избрали, му харесва... И като порастне и го попитат как се казва и то отговори "Унуфри", си е някак си сконфузно и псува ли наум родителите си.

Наистина на моменти се удивлявам от себе си и моят мозък, който ги ражда едни "страхотни"... image


Тагове:   Лилия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 71534
Постинги: 51
Коментари: 51
Гласове: 212
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031