Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2010 00:18 - Мило дневниче...
Автор: marusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 637 Коментари: 2 Гласове:
0



 ...имах ужасно дълга и изморителна седмица- беше изпълнена с театър, пиянство/a, изпит, пътуване, уф да си бях отишла на работа тогава :D 

27. Май (четвъртък)

Най-накрая се решихме да отидем на театър! Боже, колко се смях- гледахме "Мармалад"- strongly recommended! Аман от това кино, театър му е майката- трябва да почнем да го правим по-често, че си е срамота- имаме толкова талантливи актьори и толкова стойностни постановки, че напълно си заслужава да оте*еш киното, пък и билета ни излиза по-евтин! :)

След театъра се поразходихме малко из парка пред Народния, след като доволно ме наядоха комари, един приятел на Б. каза "Пие ли ви се по домашно в нас?" ...хммм Хайде ще ти кажа после :) Опитах се да навия Ш. и В. да дойдат, ама нещо са го ударили на пенсиониране. Звъня на Б. "Още ли важи офертата?", "Да", "Идвам!". 
И се почват едни менти, едни кирливи ризи на Б., на които много се смях и които няма да кажа, че ще ме убие. Не знам кога съм се прибрала, 2-3-4ч. ще да е било, знам само че тази мента ми замота главата. Ухххх ментааааа, плаж, вълни....дали ще ме огрее това лято за море?

Общо взето беше един ден, изпълнен с много смях. :))

28. Май (петък)

ПЕТЪК ЕЕЕЕЕЕ!!!! :) Къде ще ходим довечера? Как така къде? Естествено, че в нашия бар при сервитьорка на Б. Ах, този Б., много зарибен по тази сервитьорка! "Аз смятам да пия само една бира цяла вечер", споделя Б., естествено никой не му вярва и с право. Изпихме много бири, и текили имаше по едно време...грозна картинка. :) Вече е към 3ч.- хайде да ядем. Б.: "Утре искате ли да ви водя на Шопски празник в Елин Пелин?". Малииии още пиене. Хайде да ти кажа утре, че съм и на изпит. МАМКА МУ! Аз съм на изпит! Колко е часа? 4. Добре има време, изпита ми е чаааак от 9ч..... в Пловдив :)) Някъде към 5ч. трябва вече да съм била заспала...

29 Май (събота)

Будилника ми бие в 6ч.- лош, лош будилник! Едвам успявам да се надигна след 15 мин., оправям се набързо и си поръчвам такси за Сухата река, от където с Р. и мъжа ѝ ще пътуваме към Пловдив. Мъка! Спи ми се! 

В крайна сметка се оказа, че аз можех и да не ходя на изпита и пак да си изкарам оценка, ама карай да върви. Така и така сме тука, я дай да се поразходим- Стария град, Центъра. Навън сигурно е 30 градуса! Жега и задух! Ужасно е! Успях да изгоря на рамо и да се изморя достатъчно, че да заспя като помияр в колата! О, блаженство! :)

В 6 след обяд вече съм си в къщи, бързам да хапна и да се изкъпя, че да може в 7 да съм на пл. Св. Неделя, откъдето Кл. ще ме вземе за към Окръжна, където с К. и Б. ще чакаме автобуса за Елин Пелин. 

Звъни ми Б.: "Кл. се е качил в маршрутката и отива направо там, хващай някакво такси и идвай, че автобуса е в 7 и30" .....хубава работа!

Пристигаме ние в Ел Пасо /както го наричат местните/, във вилата на Ц. ... о мъ гъ- АЛКОХОЛ! Мноооого алкохол- ракии, уискита, водки- арабията! Престраших се да пия водка, добре че пих малко...

"Хайде към БИАД!", някой се провикна. Брат, какъв БИАД, какви 5 лева, за последните 36 часа съм спала само 2-3, пък и аз на чалга-дискотека, ъ-ъ, не съм ЧАК толкова пияна! И тук пътищата ни се разделят- едни към вкъщи да спинкат, други към БИАД да се омажат като никога, особено след като двама от младежите след 2 дена заминаваха за чужбината. Смяяяяяятай, Елке!

*-*-*-*-*-*-* О, свещено легло! О, свещена възглавница! ПО ДЯВОЛИТЕ колко е хубаво!!! Лека нощ!
  Second Part скоро  


Тагове:   Мило,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - fenomenale
13.06.2010 09:39
хахах...човек, не знам ш. онзи ден кво разправяше, ма според мен този тип постове са най-готини.
цитирай
2. marusha - .
13.06.2010 13:25
ами то си е негово мнение, ние не се влияем от него- ще пишем това, което ни е на душата и никакъв ш. не може да ни спре!! :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 71984
Постинги: 51
Коментари: 51
Гласове: 212
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930