Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2010 19:35 - КИНТИИИИИИ! :)
Автор: marusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 746 Коментари: 2 Гласове:
1



7-цифрена сума си е доста основателен повод да пуснеш тото, особено ако ти е за първи път. И така днес си направих сефтето, съвсем случайно слизайки в един подлез да се спася от ужасната жега навън, минах покрай едно тото и си викам: "Лиляно, ма, хората около теб пускат фишове, вътре има много народ, я пускай и ти един, пък каквото стане".

И така вместо да дам 3,60лв. за още 3 бири и да събера етикетчета, които ако изпратя може и да спечеля билет за концерта на Рамщайн в София, аз дадох 4,05лв. за фиш, за да спечеля (евентуално!) някой и друг милион и да си наема Рамщайн да ми свирят вкъщи на ушенце. Заслужава си поне да опита човек. :Р

Звъннах на тоя-оня, за да ми кажат някакви цифри, пък току-виж ми излезнал късмета- обещала съм комисионна. ;))

Както В., така и аз имам много одавна мислен списък, какво бих направила ако спечеля,  освен Рамщайн, които ще ми свирят на уше ще:
1. Си купя Мини Купър :) 
2. Отделя някаква част за резервни части на Мини Купър-а, тъй като дълбоко се съмнявам, че ще остане здрав.... поне в началото, докато му свикна :)
3. Мислех и аз да си взимам къща на морето, но пред вид глобалното затопляне и повишаващото се ниво на световния океан, по-скоро ще си спретна някоя колибка високо в планината, но достатъчно близо до цивилизацията.
4. Отделя една част за родителите си- да ги правят каквото пожелаят!
5. Отделя друга част за някоя благородна кауза- някой болен, или пък сиропиталище- няма значение, стига да е благородно.
6. ЩЕ ПЪТУВАМ!!!! :))) НАВСЯКЪДЕ! Ще спя по 5-звездни хотели и палатки, ще обикалям столиците, ще се забутвам там, където човешки крак не е стъпвал! :) Ще се кача на ТрансСиб (както моите колеги назовават Транссибирската железница).
7. Си купя Къща- Барби :) Колкото и глупаво да е това, от малка винаги съм искала такава и всяка Коледа, писах писма до белобрадия старец, и всяка Коледа родителите ми ми подаряваха всичко друго, но не и това. Та един ден смятам да я притежавам! Нямам нужда от нея, няма да седна да си разхождам куклата вътре, но да я имам и да стои на някой рафт зад витрина като някаква вещ с колекционерска стойност.

image




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - fenomenale
12.06.2010 13:40
Лили, къща на морето не си взимай, ще идваш в моите..хихи
цитирай
2. marusha - то и при
12.06.2010 15:04
твоите ще има глобално затопляне ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 71580
Постинги: 51
Коментари: 51
Гласове: 212
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930