Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2010 19:33 - И бе чудо!
Автор: marusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 549 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.06.2010 19:33


 Странно или не, в неделя официално завърших :) Ама семестриално, което пак си е нещо, има хора, които влачат по 5-10 изпита с години.... А моето студентство си е направо завидно (въпреки, че бях задочно), както казваше другаря Лойков по Управление на проекти: "Ако вие сами не се похвалите, няма кой да ви похвали!" и ето- хваля се. :)

За 6 семестъра Мениджмънт на туристическите услуги в Европейски колеж по икономика и управление- гр. Пловдив и 31 изпита, от които само 3 поправки, защото не се явих на редовните, успях да се сдобия само с една тройка, всичко останало е нагоре и твърдо съм си заковала успеха на 5 нула-нула, което не ми се бе случвало :D 

Не е много, някои колеги са и с по-добър успех, но като за мене това си е направо джакпот :)) Но да не забравяме, че има и с много по-нисък. И съм горда, и съм доволна от постигнатото и не ми пука, че според баща ми "мога и още". Това съм успяла- това съм направила, на мен си ми е кеф!

И ми е някак си леко на душата, че изпитите свършиха, или поне ми е леко, докато не дойде време да уча за тъй гадния държавен изпит, който се очертава да бъде октомври, при това някъде около моят ден рожден. Надявам се да го избутаме някак си, а след това К. прояви желание да ми избере рокля за дипломирането, беше много ентусиазирана, незнайно защо. Боже, тази К., колко напред във времето гледа! :)

Трябва да си измисля и някаква магистратурка, не ми се занимава повече с учене, ама друго си е в дипломата да пише "магистър по еди-какво-си". Намерих страшното училище, при това предлага така мечтаното Туроператорство, ама 1440 евро на семестър нещо не ми звучи постижимо. Мислех да ходя в Дания, че е безплатно обучението, ама... много далече бре, пък и 3 години не ми се губят там. Искам  ТУК, в България да се развивам, тъй като вярвам, че въпреки всичко има светло бъдеще и тук.

И така...потупах се още веднъж по рамото и се усмихнах на миналите изпити и хубавото слънце навън! :))




Тагове:   чудо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 71745
Постинги: 51
Коментари: 51
Гласове: 212
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930