Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2010 09:50 - Тудуф-тудуф тудуф-тудуф / Моите приятели...лудите :)) Парт Ту/
Автор: marusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1369 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 19.05.2010 22:24


Обичам да пътувам с влак :)
Но никога не бях пътувала нощем при това сама... И ето реших се- до Харманли ще ми е сефтето- why not? :))
 
МБВ491 трябва да пристигне в София в 17:50ч. и да тръгне в 19:15ч., аз съм на работа до 8, но това не ми пречи да си тръгна в 6 ;) Както и да е, пристигам аз към 7 без 10 на гарата, поглеждам таблото- не закъснява- ЮПИИИ- отивам към касата и си взимам билет, заставам на перона и чакам заветният час. Няма и 5 мин. и от високоговорителите се чува. "Международният влак от Виена и Белград за Истанбул ще пристигне с 90мин закъснение." ....?! 90 МИН?? Нееееее, закъсней с 2 часа и половина, моля те, к"ви са тея 90 мин. Даже направо ела утре- толкова ми е приятно да си кибича тука на перона. Смотан МБВ491!

Пристига влака 5 мин след като трябва да е тръгнал, докато се сменят вагони и натоварят пътници се мина около час....- why not? Толкова съм се спекла,че ще пътувам сама и че ще умра от тъпотия, че не осъзнах кога още на перона се заговорих с един младеж и двамата се озовахме в едно купе с доста интересни индивиди. Най се открояваше Доктора :)) Мъж, на около 50-60 години, с прошарена коса, в първия момент ми заприлича на гей, оказа се че е разведен, има втора жена и любовница + 4 деца- изрод :))) Та той направи пътуването ми няколко идеи по-приятно, или поне до Пловдив, когато той и другите слезнаха и при мен се качи една баба. "Досадно", викам си аз и слагам музиката в ушите и отварям "Черната стрела", която Х (хикс) ме вдъхнови да си купя и прочета.
 

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Добре дошли в Димитровград! Часът е някъде около полунощ, има престой към 20 мин- не издържам, слизам да пуша. Навън няма кой да те напсува, освен един мургав младеж, който също е запалил цигара. Заговаря ме. /FUCK- точно това ми трябваше/ Оказва се, че и той пътува за Харманли, почва да става все по-екстремно туй пътешествие. Доволно спечена, си отивам в купето и отново забивам поглед в книжката. Някъде малко преди Харманли, младежа ме изнамира и продължава да ми обяснява глупости. "Моята приятелка е от София" /сто про, пич- и моя приятел е от Харманли, тъй да знаеш! :D/ "Паднаха ми батериите и на двата телефона и сега не мога да се обадя на брат ми да му кажа, че ще закъснея, той трябва да ме чака вече", "Те и моите хора вече трябва да са там" /нищо, че още пият и не знаят къде се намират :)/. "Ако ги няма, ние ще те закараме" /ама няма начин просто- разбира се, че вие ще ме закарате/, следва кратко мълчание, прекъснато от небрежното "Той брат ми е сутеньор в Харманли"......О, ЗЕМЯ- ОТВОРИ СЕ! Ммммда, определено вие ще ме карате! Вече се моля на Господ моите хора да са на гарата и да ме чакат. Душата ми замръзна, но запазвам самообладание.
Звъни ми телефона, слава Богу- Минчо :)) "Къде си, бе?", "До половин час съм на гарата", "ОК, ние тръгваме". След много лутаници В. и още трима пияни мъже намират гарата и са там преди мен- добре че.
Както слизам от влака, така нощта се пронизва от гръмкото "МИНКЕЕЕЕЕЕЕ!" :))) Следва една вечер изпълнена с бутане на кола, поставяне на врата, счупена брава, наводнение, ударен пръст, хълцанеток по тялото, запушена септична яма и един ден изпълнен с чистене на огромно МАЗАЛО, миене на чинии с маркуча, циганина с колелото, картинг, пръскане на колите по магистралата с течност за чистачки и 2,5л. кока-кола за 0,49лв....., а да и между всичко това трябва да сме пили и яли :))

Обичам да пътувам с влак :)

 






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - fenomenale
16.05.2010 10:38
хахах..ето всеки допълни с нещо историята. Аз за откачената врата тотално бях забравила. Факт! Баси какви сме луди.
цитирай
2. анонимен - fenomenale
16.05.2010 16:44
хахах..шматкооо..Ток по тялото...:))))))))))))
цитирай
3. marusha - =)
16.05.2010 17:27
не знам как се сетих чак сега, ама е повече от тематично :D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 71538
Постинги: 51
Коментари: 51
Гласове: 212
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031